Operación Triunfo

“Operación Triunfo” és un concurs televisiu destinat a la promoció de nous cantants.

Consta de 16 concursants prèviament triats per un càsting, els mateixos durant cada setmana han de  preparar-se amb l’ajuda de professors l’actuació del dilluns que és en directe i cada setmana nominen a 2 per valoració del jurat mentres que l’expulsat ho tria l’audiència fins que són 6 i en una gala final s’anomena al guanyador, segon i tercer concursant.

Durant diversos anys, però no seguits, des de 2001 s’han fet 9 edicions i de totes les anteriors ixen cantants com: Chenoa, David Bisbal, David Bustamante, Rosa López, Soraya, Manu Tenorio i un llarg etc.

• Logo del programa de l’actual edició :

M’agrada molt aquest programa ja que escoltes molta música agradable i variada i no és un típic reality show dels d’ara, té xicotetes coses com l’endoll que no agrada molt però com en tot concurs, trampes existixen però en general és un bon programa i una forma amena de passar temps ambs amics i familiars decidint cada setmana el seu favorit o el qui volen que expulsen.

• Logo del programa de la 1a ediciò :