Els tutorats

Aquest any la nostra Orientadora, Inma, ha tornat ha tindre una gran idea, els alumnes de 4t i de 1r anem a compartir experiències i moltes coses més.

El primer que vam fer és vore les nostres compatibilitats de caràcters, vam vore qui podia compenetrar millor amb qui, és a dir, vam vore què alumnat de primer i de quart tenia interessos comuns o simplement afinitats.

Quan vam tindre clar com podíem organitzar-lo, don David i donya Inma van vindre a buscar-nos, ens vam repartir per grups i vam començar la nostra aventura: conéixer als majors, els de 4t d’ESO. La veritat és que va ser molt emocionant i ens vam tractar molt bé, vam xarrar pels colzes i vam explicar les nostres «cosetes»: amics, estudis, dubtes, etc, se’ns va fer curt i per això vam anar quedant altres dies. La senyo Sonia, no parava de fer fotos, semblava emocionada amb allò que estava passant.

El que pretenien en aquesta activitat era que els de primer no ens trobàrem sols, que a banda dels nostres amics, menuts com nosaltres, tingueren algú (que no fora professor) amb qui comentar dubtes o simplement al que poder acudir.

Vam sentir-nos tan bé, que inclús vam fer un treball tots junts a l’aula de Tecnologia, vam fer tres grans murals per celebrar el Dia de la Dona. Van ser unes grans experiències.

Tal volta ens hem fet amics i amigues nous quasi sense adonar-nos, ha sigut genial!

1er ESO